......آموزشیاران پرچمداران سوادآموزی
بسوی نوربا سوادآموزی با عزم ملی و مدیریت جهادی

 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:

بالغ بر سه هزار نفر در دوره های سواد آموزی استان قزوین شرکت کردند

 

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت سه هزار و 363 نفر در دوره های سواد آموزی تا پایان اسفند ماه سال 93 در استان خبر داد و گفت: تعداد افراد شرکت کننده در این دوره ها نسبت به سال پیشتر صد درصد افزایش داشت.
صدیقه مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین سال گذشته 743 نفر نیز در دوره های تحکیم و سه هزار نفر نیز در دوره های انتقال شرکت کردند.

وی اولویت برنامه نهضت سوادآموزی را زیر پوشش قرار دادن اولیای بیسواد دانش آموزان و گروه سنی 10 تا 49 سال ذکر کرد و افزود: اطلاع رسانی و مشارکت جدی دستگاه های متولی با آموزش و پرورش، نقش بسیار مهمی در ریشه کنی بیسوادی دارد.

مهدوی ادامه داد: آموزش از نظر فرآیند آموزشی گستره وسیعی دارد و سوادآموزی یک حقیقت کاملا مهم و برجسته است از اینرو باید بت هم افزایی بتوانیم حقیقت سواد آموزی را به اثبات برسانیم.

وی با تاکید بر نقش مدیران مدارس در این زمینه گفت: باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد تا میزان پوشش سوادآموزی و جذب اولیای بی سواد را در استان بالا ببریم.

مهدوی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعات از سرشماری جمعیتی در سال 90 ، 48هزار و 600 فرد بی سواد 10تا 49 سال در استان شناسایی شده که با توجه به انجام اقدامات مختلف تا پایان سال 92، 11هزار و 400 نفر از این افراد تحت پوشش دوره های سواد آموزی قرار گرفتند.

وی گفت: حدود پنج تا شش درصد از جمعیت استان بی سواد هستند، اما همین تعداد نیز با توجه به جایگاه فرهنگی استان و نبود مشکلات قومیتی و اقلیتی شایسته استان نیست و باید برای ریشه کنی کامل آن تلاش کرد.

معاون نهضت سوادآوزی اداره کل موزش و پرورش استان قزوین از اجرای مصوبه اخیر هیات دولت درباره سواد آموزی طی سال جاری خبر داد و افزود: براساس این مصوبه تشویقات خاصی برای سوادآموزان در نظر گرفته شده که اگر تا پایان سال 94 مهارت نیابند الزامات قانونی از جمله صدور هر نوع جواز کسب و گواهینامه رانندگی مشروط به ارایه مدرک با سوادی خواهد بود.

 

 

 

  درحال حاضر حدود 32 هزار نفر در مقطع سنی

 

   

            بین 10 تا 49 سال استان قزوین
 

بی سواد هستند.

 

 

 

 


 




تاریخ: چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط شبنم مختاری

 

 
 
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه امین

 

 

 

 

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقیه الله آمد

      با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

   یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

کاش می شد اشک را تهدید کرد         مدت لبخند را تمدید کرد

 

    کاش می شد در میان لحظه ها           لحظه ی دیدار را نزدیک کرد

 

میلاد نور زمین واسمان مهدی موعود(ع) پیشاپیش مبارک

 

 

 




تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:میلاد نور زمین واسمان مهدی موعود(ع) ,,,,,
ارسال توسط شبنم مختاری

خبار  


  معاون سواد آموزی هرمزگان :خبری ارزش دارد که باعلم وآگاهی کامل گفته شود تاریخ خبر :  11/03/94

 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان درجمع مسئولین روابط عمومی شهرستانها ومناطق استان حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت .


به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی به نقل از  اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان معاون سوادآموزی اداره کل درجمع مسئولین روابط عمومی شهرستانها ومناطق استان گفت: خبری ارزش دارد که باعلم وآگاهی کامل گفته شود
موسی جم با بیان اینکه یکی از مهمترین کارکردهای روابط عمومی ، انعکاس به موقع اخبار واطلاعات است ، افزود: وزنه وبار سنگینی بردوش روابط عمومی هاست که این وزنه بامنش ،درایت وبه نحو صحیح به منزلگه رسانده می شود.وی تصریح کرد: چشم یک اداره روابط عمومی است همانطوری که ورودیهای اطلاعات یک انسان از حواس بینایی است تمام تصمیمات مهم هم از ورودیها واطلاعاتی است که روابط عمومی دراختیار واحدهای مسئول قرارمیدهد . جم ادامه داد: روابط عمومی در تصمیم گیری ها بسیار دخیل است وباعث می شود تا تصمیمات برمبنای اطلاعات درست گرفته شود.پس می طلبد که روابط عمومی از تمام دوایر اداره باخبر باشد . معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه خبری ارزش دارد که باعلم وآگاهی کامل گفته شود تاکید کرد: اگر بخواهیم در کاری موفق باشیم باید علم آن کار راداشته باشیم  
       
 
   

 

 




تاریخ: دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی,,,,
ارسال توسط شبنم مختاری

 
    اخبار  


  استاندار اردبیل در مصاحبه برنامه تلویزیونی بیان داشت : تاریخ خبر :  10/03/94
فاصله 1/5درصدی باسوادی درمقایسه کشوری، بیانگر 9درصد بیسوادی دراستان می باشد .
 

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، مجید خدابخش ضمن حضور در برنامه مصاحبه تلویزونی با موضوع سوادآموزی ، باتوجه به رشد 90/68 باسوادی براساس سرشماری سال 90 در گروه سنی 10 تا 49 ساله از زحمات متولیان امر سوادآموزی استان تشکر و قدردانی نمود . وی همچنین تصریح کرد: فاصله 1/5درصدی باسوادی درمقایسه کشوری، بیانگر 9درصد بیسوادی دراستان می باشد . خدابخش همچنین از کلیه فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی و بویژه آموزش و پرورش خواستار مشارکت جدی در امر ریشه کنی بیسوادی و اطلاع رسانی در خصوص مصوبه جدید هئیت وزیران در خصوص تشویقات و محدودیت های ویژه افراد بیسواد زیر50سال درجریان سالهای 94و95شد .
منبع خبر :   معاونت سواد آموزی اردبیل




تاریخ: دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط شبنم مختاری



تاریخ: دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط شبنم مختاری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 32553
تعداد مطالب : 600
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


حذف لینک مخفی ما حرام بوده و عواقب اخروی خواهد داشت

   السلام علیک یا سلطان خراسان

height="300" style="position:fixed; right:0px; top:0px; margin:0px; padding:0px"> Fixed Pic by www.1abzar.com ---> دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

t
khabarkhoon.com
تاریخ روز
=367DB3&kadr=1&shahr=17-1">